۵ پاسخ

بتا رو هم زودتر میزنه هم عددش بالاست

م۳ روز بعد تاخیر پریودیم رفتم ازمایش بتا دادم ۱۰۰۰ بود ولی سونو نرفتم هنوز

انشاالله دوقلوباشه عزیزم🩷

نمیدونم منم بتام نسبتا بالا بود ولی نرفتم سونو هنوز

انشالله خدابهت دوقلو بده. همو سونواول که شیش هفته به بعده میزنه اگر دوقلوباشه دوتاساک رونشون میده بضی وقتام سونو ان تی مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان امیر محمد مامان امیر محمد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه طلایی 🌱✨ مامان جوجه طلایی 🌱✨ هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته یازدهم بارداری