۴ پاسخ

ن زوده عزیزم بمون بعد ۳۱ برو

من میخام ۳۲ هفته برم

من ۲۸رفتم

نه عزیزم زوده
بزار ۳۰ و به بعد

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۱۰ ماهگی
مامان دیار🫶🏻 مامان دیار🫶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری