سلام مامانا
چند هفتگی برای سونوی وزن باید برم؟

۴ پاسخ

من چون دوقلوام از ۲۸ هفته باید هر ۴ هفته یه سونو بدم‌ تا موقع زایمان

من ۲۳ هفته برای چکاپ قد و وزن جنین و طول سرویکس رفتم

واسه من چون دوقلو بود ۲۶ نوشت احتمالن این بارم برم ی بار دیگه بنویسه

سونو رشد 28 هفته میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی