سلام خانوما بنظرتون نی نی من دختر یا پسر ؟

تصویر
۱۴ پاسخ

پسرر

دختره صد درصد

دختره فک کنم

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

دختر

مبارک باشه عزیزم
حالا چی بود

دختر نی نی

عزیزم چند هفته و چند روز رفتی انتی

دخمل

بنطرم دختر

دخمل.

دختر

دختره

اینم یکی دیگه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و دلین ❤️ مامان ماهلین و دلین ❤️ هفته بیستم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان آریو 👼🏻🩵 مامان آریو 👼🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیلی مامان کیلی هفته سی‌ام بارداری
مامان علی🕊️تودلی🩵 مامان علی🕊️تودلی🩵 هفته بیستم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته پانزدهم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته هجدهم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته هجدهم بارداری
مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۶ ماهگی