۸ پاسخ

دختر من ۵۴۰۰

برا من ۵۴۰۰تولد شم ۳۵۰۰

دختر من ۶۸۰۰ ماشاءالله

اگر بالای سه کیلو به دنیا اومد باشه بالایی خط نمودار و کمبود وزن نداره
بیشتر بود میشد بگی عالی

آره پسرمن ۵کیلووخورده ای هست

پسرم ۶۴۰۰ بود

ماشالله بچه من چهارماهگی6500

۵۵۰۰وزن۶۰قد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۳ ماهگی
مامان 💓💞آب نبات🍭💓 مامان 💓💞آب نبات🍭💓 ۱۴ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی