به نظرتون دندونه؟

تصویر
۴ پاسخ

اما و اگر ها زیاده باید ببینی کدومه😅

شاید بخاطر رفلاکس باشه
دختر من رفلاکس داره خیلی آب دهنش میاد دستش هم تو دهنش زیاد میکنه مثلا

عزیزم خیلیییی زوده فک نکنم دندون باشه فک کنم لثه گل پسرته هرچیزی ب وقت خودش خوبه انجام بشه گلم ولی ب هر حال انشالله خیر باشه گلم

آره 😁😍

سوال های مرتبط

مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۸ ماهگی
مامان فاطمه حسنا👼🩷 مامان فاطمه حسنا👼🩷 ۱۰ ماهگی
مامان shahan💙 مامان shahan💙 ۸ ماهگی
مامان آرکان❤️‍🔥 مامان آرکان❤️‍🔥 ۴ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی