سلام خانوما شما به بچه هاتون آب میدین

۵ پاسخ

ن ازشیش ماه

اره من میدم
البته دکترش گفت شروع کن اب بهش بده ،ده روز بعد فرنی

سلام من میدم،اونقدم با اشتها میخوره

آخه میگن گرمه تشنه میشه

هنوز که ندادم

سوال های مرتبط

مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱ سالگی
مامان اِلآی مامان اِلآی ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی