۷ پاسخ

منم پسرم ۱ماهش کامل شد دکتر گفت اب بده بهش

من‌با شروع غذای کمکی دادم

دکتر پسر من گفت به خاطر گرمی هوا هر ۵ الی ۶ ساعت ۵ قاشق مربا خوری اب جوشیده سرد شده بدم

سلام عزیزم بعضی دکترا میگن خوب نیست برا کلیه نوزاد
بعضی دکترا میکن ایرادی نداره حتی اب ولرم بدین نبات داغ بدین تابستون روزانه چندتا قاشق اب خنک بدین
من که بهش اب میدم البته خیلی کم

هرموقع غذا خوردن شروع کرد بهش اب جوشیده میتونی بدی ولی میگن زیر شش ماه اب ندین چون کلیه هاش نمیتونه دفع کنه و اب وارد خون میشه. ولی بچها ک غدا میخورن تشنه میشن

برای منم سواله بدم یا نه
یچم چهار ماهو نیمه

من از وقتی غذای کمکی شروع کردم آب هم شروع کردم دکتر گفت

سوال های مرتبط

مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی