۳ پاسخ

کم ابی

اگه شیرخشک میخوره طبیعیه

اب بدنش کمه

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته ۴ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۹ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱ سالگی