۱۲ پاسخ

اگه دکتر با تجربه ای باشه دقیق تشخیص میده،خود من ۱۲هفته ۳روز رفته بودم سونو جنسیت و پسر گفت.

بله من ۱۲ هفته رفتم جنسیت گفت

بله من ۱۲ هفته و ۲ روز رفتم کاملا مشخص بود

من واسه ۱۵هفته آزمایش دارم
سنو هم برم معلوم میکنه یان

من رفتم ۱۱هفته دو روز معلوم نکرد ☹️

۱۴ ب بالا

والا دکتر من میگن تشخیصش درسته و با قاطغیت گفت پسر

احتمال میدن ولی جای خطا داره . ۱۸ هفته مطمئن میگن

آره احتمال میدن. بعضیام کاملا مطمئنن

نه بعضیا احتمال میدن ولی 18هفته انومالی تشخیص میشه

من ۱۴ هفته رفتم قطعی بهم گفتن دختره انتی هم احتمال دختر داده بود حالا ببینم انومالی چی میشه😂

نه عزیزم درصد میدن احتمالش خیلی کمه درست در بیاد

سوال های مرتبط

مامان پناه🥰🤰 مامان پناه🥰🤰 ۲ ماهگی
مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان تپلو مامان تپلو روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسین مامان ارسین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آسو خانوم مامان آسو خانوم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اینده❤😍 مامان اینده❤😍 هفته پانزدهم بارداری