۵ پاسخ

اینم مدام تکون نمیخوره
مثلا دیروز بیار حسش کردم
امروزم یبار

پس چرا بچه من هیج ریکشنی نداره خوابه بچم تنبله خخ

اره عزیزم جوجو کوچولوت بوده قربونش برم

آره عزیزم😍منم دو روزه حس میکنم خیلییی کم

اره 😍

سوال های مرتبط

مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی