اسم آیسو خوبه یا مریدا

۱۲ پاسخ

مریدا

آیسا هم قشنگه

آیسو

مریدا قشنگه اما تلفظش سخته

بین این آیسو . مریدا م اولش اگه بر داری بد میشه به وقت مسخره میکنن

اسم آترین یا آیسو

آیسو

آیسو
خودمبرای دخترم بین نلین و آیسا موندم🫠

آیسو
اصلا حس خوبی به مریدا ندارم

آیسو

آیسو

مریدا

سوال های مرتبط

مامان فرزندم مامان فرزندم ۱۳ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۲ ماهگی
مامان فرزندم مامان فرزندم ۱۳ ماهگی
مامان دختر کوچولو 💓 مامان دختر کوچولو 💓 ۲ ماهگی
مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد ۱۱ ماهگی