ازکی رب مجازه توغذای بچهـ هامون بریزیم؟؟؟

۳ پاسخ

من غذاش میدم اما وقتی خودمون میخوریم میخاد مجبورم کم بهش بدم

من گاهی از غدای سفره میدم که رب توشه

من از ۹ماهگی دادم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱۴ ماهگی
مامان ✌️تپل وکپل🫶 مامان ✌️تپل وکپل🫶 ۱ سالگی
مامان پسری مامان پسری ۱۲ ماهگی
مامان ₘₐₘₐₙₑ, DₐYₐₙ مامان ₘₐₘₐₙₑ, DₐYₐₙ ۱۲ ماهگی