خانوما دخترم ۳۶روزشه اسهاله چیکار کنم باید

۲ پاسخ

عزیزم شاید اصلا اسهال نباشه ....مطمئنی؟آخه تو این سن معمولامدفوع شل هست ...تند تند شیر بهش بده و لبنیات و گوشت نخور اگه شیر خودتو میدی تا ببریش دکتر حتما تند تند شیرش بده که آب بدنش کم نشه

شیر خشک‌میدی؟

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا ۱۴ ماهگی
مامان دختر ناز مامان دختر ناز ۱۶ ماهگی