۱۳ پاسخ

نه امکانش هست بچرخه

ن بابا بچه من تا هفته ۳۱ و ۱ روز بریچ بود ۳۱ هفته و ۲ روز رفتم سونو دوباره سفالیک بود🤕 خودم حس کردم چرخیده چون تکرر ادرارم زیاد شد یهو

ن میچرخه ورزشم کمک میکنه گوگل یا یوتیوب سرچ کن

منم حس میکنم بچم بریچ شده پاهاش انگار تو واژن میکوبه طبیعیه

برا من تا ۳۴ هفته بریج بود الان چرخید دیگه

نی می شما چرخید ؟؟؟؟

نه میچرخه

نه می‌چرخه برای من ۳۳ هفته چرخید

۳۵ هفته میچرخه پسر من هنوز بریچه😂😂

ن واس من بریچ بود
الان سفالیک شده

نه میچرخه من دوهفته پشت سر هم مجبور شدم سونو بدم اولی بریچ زده بود هفته بعد رفتم سفالیک زده نگران نباش تا ۳۵ هفته اینا میچرخه

برا من ۲۹ هفته چرخید و سفالیک شده

من انومالی نمی‌دونم چی بود
۲۹ هفته بریچ بود ۳۳ هفته هم بریچ بود ۳۴ هفته هم بریچ بود

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی