اسم علی یا مهدی ؟

۱۹ پاسخ

علی قطعا

هر دو قشنگن از اون دسته اسامی که همیشه هست

علی
.. زیاد تو خانواده دیدم علی ها از جمله همسر خودم آدم بسیار عاقل ، موفق ، و .. کلا آدم های خوش شانسی هستن ... به همون اندازه مهدی اطرافم دیدم از جمله دایی خودم آدم شر و ناسازگاری بوده ...

مهدی

من نذر کردم پسردار که شدم اسمش رو مهدی بزارم عاشق اسم مهدی هستم

علی ..

هر دو عالی ولی من خودم انتخابم علی هست
انشاالله نامدار باشه🤗

علی 😍

منم شاید بذارم مهدی. بنظرم قشنگه

من که اگه بچم ان شاءالله پسر باشه علی

هر دوتاش قشنگه

علی🥰

علی 😍

چون تلفظ دیگه ای نمیشه

هر دو قشنگه ولی مهدی خیلی دوست دارم

به نظر من علی

اسم علی خیلی قشنگ علیرضا و امیر علی هم خوبه

مهدی قشنگه

هردوشون قشنگن
پسرم عليرضا

سوال های مرتبط

مامان مامان جون مامان مامان جون هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی