از چند هفتگی نباید طاق باز خوابید

۷ پاسخ

نخواب از الان

طاق باز چیه

من که از دکترم پرسیدم گفت به شکم نخواب ولی طاق باز الان مشکلی نداره
فک کنم از ۲۰ هفته نباید خوابید

من ک میخوابیدم هفته 17 چون سرکلاژ شدم از ترس طول سرویکس اینا ب پهلو میخوابیدم هفته ها بالاتر 5 تا 10 دقیقه ژاق باز جرات پیدا کردم دراز میکشیدم

نخواب دیگه

وای من خیلی بد میخابم الانم بعضی شبا ک بیدار میشم میبینم طاق باز خوابیدم

از 14هفتگی

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ناز🌸ل ماه 🌸ل مامان ناز🌸ل ماه 🌸ل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی
مامان سچان و بچان مامان سچان و بچان هفته شانزدهم بارداری
مامان چش رنگیم🐣 مامان چش رنگیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته دوازدهم بارداری