دوستان کسی میدونه از چند هفتگی نباید ب صورت طاق باز (به کمر )خوابید؟؟

۱۰ پاسخ

بخواب فعلا جا داری

۱۸.

من از دکترم پرسیدم گفت نخواب دیگه از الان به بعد

من از ۱۲ هفتگی به بعد طاق باز نخوابیدم خیلی سخته

من ک میخابم تو خاب چ میدونم چ جوری خابیدم بعد ک بیدار میشم میفهمم

من دوسه روزه روکمر میخوابم تنگی نفس میگیرم خودکار به پهلو میشم

۱۸ ۱۹

۲۰هفته
البته اون موقع دیگه نمیتونی هم طاق باز بخوابی
کمردرد میگیری😂😂

میگن از ۱۸ به بعد

من که میخابم 🥱🥱

سوال های مرتبط

مامان زهرابانو مامان زهرابانو ۸ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته چهلم بارداری
مامان ناز🌸ل ماه 🌸ل مامان ناز🌸ل ماه 🌸ل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو💙💙 مامان کوچولو💙💙 هفته هفدهم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری