بخواب فعلا جا داری
۱۸.
من از دکترم پرسیدم گفت نخواب دیگه از الان به بعد
من از ۱۲ هفتگی به بعد طاق باز نخوابیدم خیلی سخته
من ک میخابم تو خاب چ میدونم چ جوری خابیدم بعد ک بیدار میشم میفهمم
من دوسه روزه روکمر میخوابم تنگی نفس میگیرم خودکار به پهلو میشم
۱۸ ۱۹
۲۰هفته
البته اون موقع دیگه نمیتونی هم طاق باز بخوابی
کمردرد میگیری😂😂
میگن از ۱۸ به بعد
من که میخابم 🥱🥱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.