والا من هنوزم طاق باز میخابم
۲۰هفته
ازهجده به بعد
من بعضی وقتا بیدار میشم طاق باز خابیدم 😢ایقد ناراحت میشم و خودمو سرزنش میکنم
والا دکترمن گفت خودتو اذیت نکن هرجور راحتی فقط رفتی تو۹پهلو بخاب برای رشد بهتر بچه،ولی از ۲۰ببعد بخای هم نمیتونی جور دیگه ای بخابی
از همین آلان دیگه نخواب
من از همون اول اصلا نخوابیدم 😵 🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.