خانوما از چند هفتگی نباید طاق باز خوابید ؟

۷ پاسخ

والله من سر درنمیارم ۲۴ هفتم بود بستری شدم بیمارستان کشت ادرار نوشتن سونت گذاشتن دوتا دستامم دستگاه وصل بود همونطور میگفتم بخواب به پهلو سخت بود چرخیدنم اونجام پرسیدم از دکترا گفتن هیچ خطری نداره ولی نمیدونم چرا بعضی دکترا میگن نباید خوابید

از ۲۰ هفته

از همین هفته ۲۰

دیگه بنظرم عادت کن به پهلو خوابیدن رو هر چی دیر عادت کنی سخت تره
من اینطوری بودم الان به پهلو میخوابم انگار میخوام بمیرم عادت ندارم هیچ

از همین هفتت من یه کوچولو ک میخابم کمرم میگیره🥺

از بیست

از همین هفته شما

سوال های مرتبط

مامان زهرابانو مامان زهرابانو ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری