۴ پاسخ

از هفته 18اینا

من از 16هقته دیگ نخابیدم شما هم دیگ نخاب

میگن از ۱۸ یا ۲۰ نخوابید
ولی دکترم میگفتن از زمانی که حرکت نی نی رو حس کردی و شکمت اومد جلو اصلا بخوابی خودتم فشارت میفته مثه روی شکم که نمیشه خوابید و درد میگیره اینم اذیت کننده میشه

از الان باید تمرین و مراقبت کنی ولی در اصل از سه ماهگی به بعد دیگه نمیتونی طاق باز بخوابی

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زهرابانو مامان زهرابانو ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهان💙باران🩷 مامان ماهان💙باران🩷 ۱ ماهگی
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان نورا👧🏻🎀 مامان نورا👧🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری