از چند هفتگی نباید طاق باز خوابید؟

۷ پاسخ

من از وقتی فهمیدم باردارم ۶هفته بودم🤣🤣🤣 ولی خوبیش اینکه عادت کردم دیکه

من میخابم البته نصف شبا رو سعی میکنم هواسم باشه ولی بعضی وقتا هم دیگه دست خودم نیست ولی روز ها ب حالت نشسته و دراز کش بالشت میزارم پشتم ولی صاف میخابم پاهامم دراز نمیدونم دیگه اینجوری هم خطرناکه یا نه

از همین الان تمرین کن چون اگه طاق باز بخوابی خون رسانی به جنین انجام نمیشه من الان هفت هفته هستم ولی طاق باز نمیخوابم

از الان بهتره نخوابی

از همین هفته ای که هستی😂

از ۱۷ هفتگی نباید بخوابی ولی قبلش باید تمرین کنی

از الان ب بعد تمرین کنید

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری