۳ پاسخ

عزیزم شما خوب شدید

همین ک شاخ و دم درنمیاریم باید خدارو شکر کنیم من بواسیرم گرفتم😐😂😂

اره صب کن بجه داره میاد بالا

سوال های مرتبط

مامان فندق و پسته مامان فندق و پسته ۲ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلیل زندگیم مامان دلیل زندگیم هفته سی‌ام بارداری