۱۷ پاسخ

منم ترشی و شوری دوست دارم از شیرینی بدم میاد.نمیدونم بچم چیه ولی 😍😁

ولی سر دخترم عاشق شیرینی بودم😍

من ترشی و شوری پسره

من شوری خیلی شدید میخوردم پسر

من دختر🤭😍

من خیار با نمک خیلی دوس داشتم کلا چیزای نمکی بچم دختره

🤣🤣🤣🤣

من سر هر دو بارداریم عاشق دوغم. خرید هر روزم دوغه بارداری قبلمم که پسر بود همینجور بودم

ربطی نداره من دوتا بارداریم شور و ترش میخوردم اولی پسر دومی دختر

پسرررررر

من بیشتر شیرینی جات دوست دارم

منم اینا رو دوست دارم،شیرینی ام دوست دارم،تو سونو احتمال ۷۰ درصد بهم گفتن پسره

من خیلی هوس خیارشورودوغ میکردم پسره

پسرررر

پسر.

پسره عزیزم خواهر منم چیزای شور ترش میخورد پسر بود

من اوایل چیزای ترش زیاد میخوردم
که دختر بود

پسر👀🩵

سوال های مرتبط

مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری