عزیزان سلام کسی هست پساری گذاشته باشه ؟!

۴ پاسخ

میشه یک توضیحی بدید بذاری دیگه احتمال سقط نیس؟!

آره عزیزم.من گذاشتم

اره گفتن بذارم

چرا پرسیدی باید بزاری؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس هفته سی‌وهشتم بارداری