۶ پاسخ

سونو آنومالی ۳ تومن من رفتم

من زنگ زذم پرسیدم گفتن سه ملیونو شصت

من رفتم ۹۰۰ گرفت بدون بیمه تازه با بیمه ارزونتره بعدشم سونو خصوصی بخوای بری انومالی رو ۱۳۰۰ میگرفت

سونو انومالی هست

من جاریم رفت انومالی ازش ۲۴۰۰۰ گرفتند

انومالی هست

سوال های مرتبط

مامان 🌧️باران🦋 مامان 🌧️باران🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد