۱۱ پاسخ

وای تو چقد استرس داری ول کن این استرس از همه چی برات بدتره

احتمالا جای سردی نشستی

نه عزیزم بخاطر سرکلاژ و بارداریه تو یه گروه مامانای سرکلاژی هستم همه مشکل درد مقعد دادن

نه ،بخاطر بزرگ شدن نینی و رحمه

من یبار زایمان طبیعی داشتم همون لحظه ها انقدر تیر کشیدنش وحشتناک بود فکر نمیکنم تیر کشیدن معمولی به زایمان ربطی داشته باشه

یبوست داری؟؟

نه عزیزم هفته بالاتر بیشتر هم میشه همورویید بارداریه طبیعیه

منم از اول داشتم فک نکنم نشونه زایمان زودرس باشه رو بچه اولم داشتم

نه بابا طبیعی یه مدته بعد هوب میشه واسه بزرگ زدن بچه اش فشار میاد

نه فکر نکنم نشونه زایمان زودرس باشه
منم چند هفته قبل داشتم خوب شد
نی نی به همه جا فشار میاره

مال من‌گاهی اوقات انگار فشار میاد تیر نمیکشه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان سفیدبرفی مامان سفیدبرفی ۱ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۳ ماهگی
مامان رادمهــر💙 مامان رادمهــر💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری