خانوما موز و انبه کی میتونم بدم

۷ پاسخ

موز من یک سالگی ب بعد میدم انبه مجاز

موز مجاز ولی دکتر دخترم گفت انبه گرمیه و سنگین توصیه نمیکنم

الان میتونی دیگه

موز ک خیلی وقته میدم
ولی هنوز انبه ندادم

یا له کن با قاشق بده یا هسته شو کمی گوشتدار جدا کن بده دستش

از ۶ ماه میشد داد

من بش میدم

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۷ ماهگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان ملورین👧🏻🩷 مامان ملورین👧🏻🩷 ۱۳ ماهگی
مامان پسری مامان پسری ۱۶ ماهگی