۵ پاسخ

منم این درد ها رو دارم دو روز دیگه ماه ۶ رور تموم میکنم

منم ده روز دیکه ۵ ماه رو تمام میکنم
درد لگن و حس سنگینی توی واژن دارم .دکترم شیاف داده

اره طبیعه

اره عزیزم منم این دردا رو دارم

اره بابا مال من از ۱۲ هفته اینا لگنم درد میکنه الانم متاسفانه خیلی شدیدتر شده

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری