بچه من تکون نمیخوره عادیه؟؟

۴ پاسخ

اره مال منم فقط گاهی اوقات انگار ی حباب میترکه تو شکمم.درهمین حد

هنو وقت داری تا هفته ۲۴ به بعد

اره اون الان وقت خابشه.ازهفته۲۵حرکاتش بیشترمیشه

هنوز تا ۲۳ـ۲۴ هفته وقت داری

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پِرنساپارمیسا👶 مامان پِرنساپارمیسا👶 ۸ ماهگی
مامان فندقم مامان فندقم هفته هجدهم بارداری