ناخن بچه های شماهم زود رشد میکنن😐

۸ پاسخ

بله و نشونه ی خوبیه که بچه رشدش و ویتامیناش کافیه

اره پنج روز یبارمیگیرم

اره خیلی زود

آره بخاطر قطره آ+د هست رشد ناخن افزایش میده

اره هفته دوبار کوتا میکنم

آره خیلی زود در میاد و تیزه تیزه

ارهه دقیقا دیروز داشتم به همین فک می‌کردم😂😂

بله هر دو سه روز میگیرم

سوال های مرتبط

مامان آقا کوچولو😍😍 مامان آقا کوچولو😍😍 ۷ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۳ ماهگی
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی
مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی