من ک نمیزارم. بچه اولم خیلی نگاه میکرد حرف زدنش خیلی ضعیف بود تا چهار سالگی همه کلمات و بد میگفت بردم مشاوره گقت بخاطر تلویزیون و گوشیه
اره متاسفانه عاشقشه جرئت نمیکنیم تلویزیون روشن کنیم
چیکار کنم اخه ب کارامنمیرسم حالا کار هیچی ی دسشویی بخامبرم میذارمش رو ب تی وی ولی خب خودشم زیاد نگاه نمیکنه کلی بعضی وقتا میبینه دیگچی کنم
اره من تا دخترم روشن میکنه این چشاش باز میشه ولی من میچرخونمش سریع
خیلی خیلی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.