۶ پاسخ

ای جونم
عکسشو نشون دخترم دادم میگه وای نی نی ماشین داره😅

مهسا صندلای پناه چقد قشنگه پیچ نداره؟؟

سرظهرگرم نیس؟

ما این سه روز انقدر خسته شدیم ترجیح دادیم،صبح رو استراحت کنیم،اگه عصری هوا خوب بود انشالله ما هم میریم😅

کاش من هم میتونستم با بچم تنها برم بیرون

ماهم الان میریم 😁خوش بگذره بهتون

سوال های مرتبط

مامان نیلای خانوم مامان نیلای خانوم ۲ سالگی
مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🐣مهدیار🐥 مامان 🐣مهدیار🐥 ۲ سالگی
مامان حسین جان👼🏻🧸 مامان حسین جان👼🏻🧸 ۱ سالگی
مامان ⭐ دایـــان ⭐ مامان ⭐ دایـــان ⭐ ۱ سالگی