۵ پاسخ

من انجام دادم روی نبض دست چپم کردم یبار به چپ و راست رفت.بعد چرخید.یبار بالا و پایین رفتن.دوباره چرخید و بعد یبار دوباره به چپ و راست رفت.بعد هم ایستاد
آیا درسته؟

برا من درست بود

برای من درست بوده
واسه بقیه هم گرفتم درست بود

مامانم برا هرکی انجام داده درست بوده

من
نه والا برام پسر نشون داد دختره

سوال های مرتبط

مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختر کوچولو 🩷 مامان دختر کوچولو 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری