بچه ها ۷ هفته و۴ روز برم سونو خوبه

۶ پاسخ

اره خوبه من شش هفته و یک روز رفتم

من ب حساب خودم ۹ هفته بودم ولی الان سونو بودم ۶ هفته بودم

من هفت هفته و دو روز رفتم
میتونی بری

من یه بار ۵ هفته رفتم
یه بار ۷ هفته
آخرش ۹ هفته رفتم تشکیل شده بود

آره خوبه

بزار همون ۸ هفته برو بهتره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اسراء🫀🌸 مامان اسراء🫀🌸 ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری