اینم نتیجه تست ،بنظرتون چیه جنسیت

تصویر
۱۷ پاسخ

این چ نوع تستی هست به منم بگین

علائمتون چی هست

واسه من اینجوری بود دختر

ب پسر بیشتر میخوره تا دختر

نصف نصف قاطی کردی؟

یعنی درسته این تست؟؟؟

الکیه من زدم صورتی شد گفتن پسره
بعد خورد تو ذوقم وقتی انتی جنسیتو بهم گفت دختر
بنظر من اصلا روش حساب نکن

پسره کار به اون بنفش نداشته باشید چون اون رنگ خود کلم ک جوشیده ادرار ریخته توش صورتی شده

پسر اینجوری شد

دختره ..

میگن بنفش بشه دختره.اینم رنگش بنفش هست.هر چی قسمتتون باشه

شکمت رو ب پایین یا ب بالا
پایین پسر

بنظر من ک ربطی نداره تعین جنسیت قطعی فقط سونوگرافی اینا همش چرتو پرته

ب قول قدیمیا اگه سونوگرافیم درست بود شیرینی من یادت نره😂

اگه رنگش قرمز بشه پسر .رنگ بنفش یا تیره دختر اینجوری شنیدم

چطوریه این تست

ان تی بهتون حدس نزد بچه رو؟

سوال های مرتبط

مامان اسراء و آلاء مامان اسراء و آلاء ۳ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته شانزدهم بارداری
مامان پارسا.پناه مامان پارسا.پناه ۳ ماهگی
مامان هامین مامان هامین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دریا کوچولو🌊 مامان دریا کوچولو🌊 هفته بیست‌ونهم بارداری