۶ پاسخ

گلم این تشک پیانویی رو از چند ماهگی براش نصب کردی

نه کلا بازی میخواد میبرم بخوابونمش آنقدر گریه میکنه😄😄

چرا یعنی هرچی بره کمتر میخابن

من نهایت هر ۳ساعت یبار میخوابونم

بخدا وضعیت ماهم همینه

خوابش نمیاد خب😅

سوال های مرتبط

مامان محمدسام🐻🩵 مامان محمدسام🐻🩵 ۳ ماهگی
مامان علیسانم 💙 مامان علیسانم 💙 ۴ ماهگی