۷ پاسخ

من امروز رفتم۱۴۲۰بودگف نرماله

من ۳۰هفته ۱۷۰۰بود

سلام منم 30هفته رفتم 1200بود گفت خیلی کمه بهم شیر خشک دادن بخورم
گفتن باید 33گفته دوبار بیایی وزن جنین چک بی شه

زایمان زودرس رو از کجا تشخیص میدن

من۲۹هفته رفتم۱۳۰۰بود

۲۹هفته ۱۲۴۵بود وزن بچم

من ۲۹ هفته رفتم کم بود ۱۱۵۰ بود فعلا دارم خودمو خفه میکنم باخوردن😂

سوال های مرتبط

مامان 🥹🎀پناه🎀🥹 مامان 🥹🎀پناه🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان مارشمالو🩵 مامان مارشمالو🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۶ ماهگی