۳ پاسخ

اره خوبه من بافولیکول8هم باردارشده بودم

آمپول آزادسازی بزن

فقط بیست خوبه که ایشالله میگیره برای بارداری 18بهه بالا مهمه

سوال های مرتبط

مامان لارا🫀✨ مامان لارا🫀✨ هفته هجدهم بارداری
مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ هفته سی‌ویکم بارداری