معدم داره میاد توی دهنم دیگه…..شماها چیکار میکنید ؟؟؟؟؟

۱۲ پاسخ

منم خیلی حالم بده این درد معده و تهوع تا کی ادامه داره

تحمل...

منم ترش کردم 💔🥲

هیچی تحمل 🫠

هيچي منم همين الان از دسشويي اومدم گلاب به روت كلي بالا اوردم الانم نشستم دارم عوق ميزنم🤢

من چرا معدم درد نمیکنه پس

منم همین جوری بودم قرص ناشتانولپازا خوردم چندورق خداروشکراوکی شدم دیگه نمیخورم

فاموتیدین بخور

منم معده ام خيلي اذيتم ميكنههههه 😩

منم همینجورم خدا رحم کنه

اندانسترون بخور

تا الان وای خدا من میگم فقط این هفته

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری