خانما بتا۲۵۳خوبه واسه یک روز تاخیری؟

۱۱ پاسخ

بله عزیزم خوبع

نرفتم هنوز فردا باید ببرم

الانبه حساب خودم ۳هفته وچهارروزمه

مبارک باشه عزیزم..برای منم دقیقا یک روز تاخیر ۲۵۰ بود دکترم گفت تکرار کن بعد ۶ روز تکرار کردم ۴۰۲۰ شده بود

اره ممکنه لقاح دیرتر تشکیل شده

مبارکه توروخدا منم دعا کن

مبارکه خوبه

اره مبارکه

اره مبارکه .گلم میشه بگی چه علایمی داری؟

ارع عزیزم

آره عزیزم درگیر عدد نکن خودتو مبارکت باشه

سوال های مرتبط

مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد
fatemeh fatemeh قصد بارداری
چشم انتظارتم🤱 چشم انتظارتم🤱 قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری