۱هفته قبل پریود اگه باردارباشیم علایم داره

۵ پاسخ

من همش نوشابه دلم میخواس عطش داشتم

تو هفته پنجم سونو شدم گفت که ساک بارداری خیلی کوچیکه دلیلش چی میتونه باشه

ولی اینا علایم پریودی هم هستن نمیشه دقیق تشخیص داد

چندروز بود میلم به غذا وخوراکی زیادشده بود احساس سیری نمیکردم امادیروز باخوردن بستنی هوسم برطرف شد گهگاهی هم زیردلم دردمیکن

اره علایم شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری
مامان دلوین... مامان دلوین... هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو🐥 مامان جوجو🐥 هفته هفتم بارداری
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری