۴ پاسخ

من هنوزم دارم 🥺

از من ی چند روزیه یکم بهتر شده

هفته ک بره بالا کمتر میشه من ک دیگه ندارم ولی دقت نکردم هفته چند تموم شد چون کم بود دردش

من هنورم دارم ولی خب دوسه روزه بهتر شده

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هیراد🩵👼🏻🧜🏻‍♂️ مامان هیراد🩵👼🏻🧜🏻‍♂️ هفته سی‌ام بارداری
مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قندون 🩵✨ مامان قندون 🩵✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت هفته هجدهم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سامی🩵 مامان سامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری