۳ پاسخ

عزیزم از عمل و بیمارستان و درکل همه چیز راضی بودی؟؟🥺من هنوز تصمیم نگرفتم برم اونجا یا نیکان اقدسیه.خوب بود همه چیش؟؟

من بهمن ۱۴۰۳ عمل کردم۶۵تومن شد راضی بودم

سوال منم هست 🥴🥴

سوال های مرتبط

مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی