سلام این سونو انتی منه چطوره.

تصویر
۶ پاسخ

سرویکست فعلا خوبه ولی نباید پایین سی بیاد،اون کیستم به بارداریت کاری نداره بعد بارداری دارو میدن رفع بشه،فقط استراحت بیشتر داشته باش سرویکس زیر سی نیاد،ان تی نرماله

جنسیت نگفتن بهت

سلام هزینه ان تی چقدر انجام دادی عزیزم؟

عزیزم همه چیت خوبه فقط طول سرویسک یکم لب مرزه و احتمالا دکترت بگه بیشتر استراحت کنی

الحمدلله خوبه ببردکترت هم ببینه.‌

همه‌چیز خوبه عزیزم 🤲🫶

سوال های مرتبط

مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان همتا ونیلا🩷 مامان همتا ونیلا🩷 ۱ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه روزهای ابتدایی تولد
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی