بیاید بگید چیا میخورید نی نیاتون تکون میخورن ؟😍🥹

۱۰ پاسخ

من بستنی میخوردم خیلی خوب تکون میخورد

گشنه میمونم بچم خیلی تکون میخوره🥹😍😂

میوه و چیزای خنک مثل خودم عاشق میوه س جیگرشو برم

زوده برات

اب انار

نوشابه

وقتی هیچی نمیخورم 😂

همه با چیزای شیرین من با چیزای ترش گوجه سبز ابلیمو نمیدونم این چه مدلشه😂🤦🏼‍♀️

بستنی
چیزای شیرین

اگه قند نداری چیزای شیرین بخور هندونه میوه‌های شیرین ابمیوه

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩵👶🏻 مامان نی نی 🩵👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری