خانوما اینو تاحالا کسی داده ب بچش؟؟تاثیرش خوبه؟؟

تصویر
۷ پاسخ

اره عالیه

آره خوبه عالی

عالیه

تاجایی که میتونی دارو نده به بچت
باهمین چیزهای توی دسترس بیماریشوخوب کن بادودسپند وپیاز وسیر وبخارآب فینگیر و...

قطره سرما خوردگیه پلارژین اگه دکتر داده بهش بده اگه تب نداره میگن واسه تب خطرناکه

برای سرما خوردگی

اره واسه سرماخوردگی خوبه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۶ ماهگی