وقتی عطسه میزنم حس میکنم شکمم جررمیخوره

۶ پاسخ

ببخشید من جیش میکنم 🤭😅

آخ آخ دقیقا🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

منم همین طورم

منم ديگه وقتي ميخوام عطسه كنم شكممو از پايين و بالا ميگيرم

من حس میکنم شش هام پاره میشن

منم همیطورم

سوال های مرتبط

مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی