۳ پاسخ

من تا ۲ سال دوماه دادم بعد گرفتم ازشیر بعد ۳ ماه دخترم ب دنیا آمد دوباره شروع کردم ب شیر دادن

ما کلا تو شهر رسم داریم پسر بچه ی سال نیم بگیریم دختر تا دو سال

من پسر اولم را تا دو سالگی شیر دادم

سوال های مرتبط

مامان آریوس و آرتمیس 🤍🧸 مامان آریوس و آرتمیس 🤍🧸 ۱۱ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی