خانم ها من جواب آزمایشمو گرفتم منفی بود😌😢

۳ پاسخ

منم دوبار ای ویداف کردم نشد

منم ۵آزمایش دادم منفی بود انگار دنیا روی سرم خراب شد
منivfکرده بودم با کلی علائم چقدر دلم خوش بود ولی منفی شدم
اشکال نداره عزیزم انشاا..خدا در زمان خودش بهمون یه فرزند سالم و صالح بده🙏🙏🙏

چه حس بدیه درکت میکنم هر چی خدا بخواد انشالله ماه بعد

سوال های مرتبط

مامان جونم مامان جونم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گردو😋😍 مامان گردو😋😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری